Cercar

Inici

L'OAC de Son Moix realitza més de 23 mil tràmits en el seu primer any de funcionament

27 de novembre de 2017

oac

Noguera: "La millora de serveis públics és un repte constant d'aquest equip de govern i seguirem fent feina per a la ciutadania"

Jhardi: "Vam obrir l'oficina per oferir millor servei a la ciutadania i s'ha demostrat que va ser una bona iniciativa"

Moll: "És fruit de la bona col·laboració entre regidories, després d'una proposta de la mateixa gerència de l'IME que ha cedit l'espai"

Palma, 24 novembre de 2017.- El batle de Palma, Antoni Noguera, acompanyat per la tinenta de batle de Funció Pública i Govern Interior, Aurora Jhardi, i la tinenta de batle d'Educació i Esports, Susanna Moll, han fet avui balanç del primer any de funcionament de l'OAC situada en el Palau d'Esports de Son Moix, i que va obrir l'octubre de 2016.

Jhardi ha explicat que en aquest primer any "s'han realitzat 23.210 tràmits i les tramitacions més usuals han estat dades d'empadronament, per obtenir la targeta ciutadana i per al Registre General d'Entrada".

La regidora ha mostrat la seva satisfacció, ja que "es va obrir l'oficina amb l'objectiu d'oferir millor servei a la ciutadania; en especial, de les barriades de Son Roca i la Vileta i els resultats ens han demostrat que va ser una bona iniciativa".

Igualment Susanna Moll, ha valorat molt positivament l'ús que s'està fent de l'oficina i ha recordat "que és fruit de la bona col·laboració entre regidories i després d'una proposta sorgida de la mateixa gerència de l'IME".

El batle, per la seva banda, ha destacat que "es tractava d'acostar serveis als ciutadans del tercer anell de Palma, per damunt de la via de cintura". "La millora de serveis públics és un repte constant d'aquest equip de govern i seguirem fent feina perquè el ciutadà rebi la millor atenció quan es relaciona amb l'Ajuntament" ha afirmat Noguera.

Actualment hi ha tres persones fent feina a aquesta oficina, que obre, en horari d'hivern fins a les 17 hores "un altre fet que ha estat molt ben acollit per part de la ciutadania" ha destacat Jhardi que també ha anunciat que "aviat s'ampliaran les seves instal·lacions després que l'IME ens hagi cedit un nou espai".

Actualment hi ha 9 Oficines d'Atenció a la Ciutadania: Cort, Avingudes, Sant Ferran, Escorxador, Pere Garau, Arenal, Son Ferriol, Sant Agustí i Son Moix

Data darrera modificació: 27 de novembre de 2017

© IME.. Camí de la Vileta 40. - 07011 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971281870   |  Fax:971453970   |  ime@palma.cat